tirsdag 11. oktober 2011

Made By Me: Stuebord...

Lyst til å se stuebord prosjektet mitt?


Det ble litt i mørkeste laget...malte to strøk med Jotun Drivved.
Jeg tenker å male bordet i en interiørbeis som er hvitaktig slik at bordet blir nesten som brettet. Tror det kan bli fint, og også passe bedre til både sofa og veggen bak...
Noen som har tips om hvite interiørbeisfarger?


Som jeg fortalte har jeg laget bordet selv...så fort mannen var ute av hus tok jeg saga fatt og fant planker lagret under verandaen...De må jo brukes til noe eller hva... Nå sitter jeg å tenker på å gjøre det samme med spisestua, men da vet jeg om en som går av skaftet...!
Men...Lettere å få tilgivelse enn tilatelse...eller hva?



Jeg har en liten ting....
til deg kanskje? Jeg kjøpte meg bladet Costume her i dag, og innser at dette ikke er "mitt type blad"...Kanskje er det ditt? Vil du ha det, kan du gjerne få det...Første mann til mølla.
Gi meg ett hint på mail jannicke1986@hotmail.com eller i kommentarfeltet...

Håper du har en kjempefin kveld!
Kos deg!


7 kommentarer:

  1. Syntest det ble Råstilig et bord :)
    Har selv gått med samme tanken om å gjøre noe lignende med spisebordet, så får se om jeg får handyman på trua :)
    Er gått litt lei av alt det hvite, så på tide å få inn litt rustic...så enig med deg der.
    Lurer på om det er samme veggklokke jeg har fått tak i som den du har? Se på siste innlegget mitt. Kjøpte den hos Zanz sin nettbutikk. Tydeligvis ingen som har fått med seg at det er blitt en ny større klokke over sofaen hos meg :))
    Ha en fin kveld
    klem Sissel

    SvarSlett
  2. Så utrolig kreativt!! :-)) Dette ble råbra. Hadde jo vært kult om spisestua var i samme stil også. :-)

    Klem Siri

    SvarSlett
  3. Hei=)
    Det ble jo kjempe fint =)=) Flinka!
    Her er første strøket med drivved tatt på spisestua, så gleder meg til å få det ferdig!

    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  4. Kult kult! Så flink du er! Du får lage focaccia fra oppskriften på bloggen min istede:) Klem Julie

    SvarSlett
  5. Så utrolig kult det ble! Du er såå flink!

    klem

    SvarSlett
  6. Kan tipse deg om å forsøke å søke på Sølvputer inne på Ebay. Jeg kjøpte to stk. derifra, og de er skikkelig sølv...kjempefine.Men akurat Hvilken butikk det var det har jeg ikke lengre, slettet mailen for lengst.
    De gråe putene jeg viste i siste innlegget er ifra nettbutikken hviit og er i en høyere prisklasse:) Men fine de og da.

    SvarSlett
  7. Hei. Var innom min venninnes blogg, Hjemmekos, der hun viste noen kopper hun fikk av meg til bursdagen. Du lurte på hvor de var fra. De er fra butikken min:-) Har egen nettbutikk. Ta en titt:www.fruemma.no

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)