fredag 28. oktober 2011

Kurver fra O'godeste Home&Cottage til gangen...

Vi er i gang med å pusse opp gangen i 1 etasje...igjen...
Jeg sier igjen, fordi vi egentlig ikke ble helt ferdig første gangen. I sommer fikk vi satt inn ny inngangsdør og inntrykket ble betraktelig mye bedre! Fra brun dør uten vindu til hvit dør med vindu gjør virkelig sitt!


Jeg har vært innom O'godeste Home&Cottage i dag og fant flottere kurver enn jeg egentlig letet etter...ikke dårlig! StOOre og fine!
To stk ble med hjem (+ noe annet fint...den som venter får se...;)
og skal få plass i gangen våres.
Jeg vil ha vekk oveflødig ting og tang (mon tro om jeg klarer å kvitte meg med noe...;)


Så...jeg skal kose meg med å male gangen i dag mens mannen skal på konsert med gutta...Hvem skulle kose seg sa du? ;) Jaja, det blir fint da:)

Hva gjør du i kveld?





3 kommentarer:

  1. De så fiiine ut! Gleder meg til og se resultatet av gangen! :) GOS helg og kos deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig den kurven :)

    Takk for alltid så søte og hyggelige kommentarer inne hos meg:)

    Fabelaktig helg til deg og dine! Koos deg masse! Her skal ikke jeg løfte en finger før jeg må. Helgen skal kun brukes til avslapning, mann og hund.

    Maiaklem

    SvarSlett
  3. Fine kurver, stilig at de er svarte;)
    Frk Wickstrøm har ikke nettbutikk, desverre...
    Kun blogg, men det er bare og ta kontakt på mail, så sender de varer til deg - fraktfritt :)

    Ha en finfin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)