fredag 23. september 2011

Lilla i stuen...

Norges Vakreste Hjem er kåret og Amalie med bloggen Svenngården ble den velfortjente vinneren.
Hadde flere favoritter og Svenngården var en av dem:)
Jeg så God Morgen Norge i morges, og da jeg fikk høre at BoligPluss også kom ut i dag måtte jeg løpe ut i postkassen...Og der lå det! En flott reportasje på mange sider.
Har bare fått bladd igjennom, skal sette meg og lese igjennom bladet senere:)




Har fått ryddet og vasket litt før helgen kan begynne. 
Noe lilla har også fått plass i stua, i for av lys og lysestaker.




Ønsker dere en riktig God Helg!


2 kommentarer:

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)