søndag 25. september 2011

Enda en helg til ende....


Denne helgen har vært fylt av kosekveld på fredag, familiebesøk på lørdag og ryddedag på søndag.
Vi henger nok litt etter en de fleste så verandaen skal endelig ryddes.
Dette er faktisk noe av det kjedeligste jeg gjør...å rydde bort visne planter, klippe gress, luke bort ugress og gjøre ferdig hagen for vinteren. Men det blir jo fint og det er veldig lønnsom med tanke på neste år igjen:) Hvis jeg rekker det skal jeg også få organisert hobby/gjesterommet litt også i dag..
Må nok ta meg en tur på IKEA til uken og få kjøpt litt ting og tang så jeg får litt orden.
Jeg er ikke veldig flink til å kaste ting, jeg vil heller gi bort eller evnt selge det hvis det er av større verdi...Så da blir hobbydelen av rommet er stort sett ganske kaotisk til tider, siden jeg oser av hobbyglede. Jeg har hobbyer som sying, scrappbooking, hund/hundestell, smykkelaging,
maling av bilder så det er ikke rart det blir rotete.
Jeg har foreløig en tynn benkeplate som jeg kan bruke til noe og jeg har en ide....det er bare tiden som gjerne ikke strekker til...Jeg klarer veldig mye selv, men noe trenger jeg gjerne bittelitt hjelp til..."Mannemuskler" er veldig godt å ha til tider, hva skulle jeg vel gjort uten:)

Ha en fortsatt fin søndag!
Håper å ha ett innlegg om akkurat denne hobbykroken senere i uken:)


4 kommentarer:

  1. Jeg er helt motsatt av deg, jeg kaster uten å tenke meg om, også hender det at jeg angrer.

    Rydding er til tider så kjedlig at man ikke bil begynne! hihi!

    Ønsker deg en fabelaktig søndag videre!
    Maiaklem

    SvarSlett
  2. Jeg får av og til slike kick at jeg bare MÅÅÅ kaste..jeg gir også masse bort eller selger billig..uansett kvitter jeg meg med masse,men gjemmer også på en god del som jeg ikke trenger:9

    ha en flott søndag
    klem fra Lill

    SvarSlett
  3. Jeg er vel som deg.. liker ikke å kaste. Men veldig deilig etterpå når det er gjort.
    Klem

    SvarSlett
  4. JEg er veldig glad i å rydde å kaste litt for mye i blandt! Men elsker å ha orden, koser meg masse når jeg rydder=)

    Gleder mer til å se hobby/gjesterommet for det har jeg faktisk aldri sett=)

    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)