torsdag 1. september 2011

Bare blåbær....

Blåbærgele med blåbær..mmm!

Vi har vært på vårt ukentlige barselstreff med smårollingene i dag og det er sååå koselig!
Så tenker jeg litt for meg selv, "hadde aldri trodd jeg skulle bli en av dem"...(barnevognmafian assa;)
Hjelpes å koselig det er å treffe andre mødre, med barn på samme alder.
Vi deler opplevelser og har fått en veldig god tone oss i mellom:)
Neste uke skal vi prøve oss på babysang!

Meker tiden som mamma går i ett, besøk her, besøk der, legetimer, helsesøster og mere til!
Ikke rart tiden går fort. Hektisk, men likevel veldig koselig!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)