torsdag 11. august 2011

Ønsker og ideer....

Stolene kan kjøpes på Living, Skeidar og Home&Cottage som jeg vet om....

Har lenge hatt elsk på disse Bali-stolene, og kunne tenke meg noen til kjøkkenet
isteden for de jeg har der...(de er forsatt til salgs....kom gjerne med bud:)
Jeg vurderer også å selge slagbenken og lage en annen type benk.
Var innom Home&Cottage i går fant en benk som falt i smak.
En slags mørk benk uten rygg...Elsk!
Tenkte å kanskje lage en selv, men da jeg så at beina på spisebordet ikke stod i hjørnene (på bordet) knuste "drømmen" i 1000 biter...hmm? What 2 do?
Bordet er 280 cm langt med 2 ekstraplater på hver side nemlig så jeg får ikke en benk over hele.
Liker muligheten med at benken kan skyves under bordet.

Kunne også tenke meg å lage typ drivved plater på stuebordet og kjøkkenbordet.
Tror det kan bli fint!
Lurer på om jeg skal ta meg en tur å titte i dag kanskje....
Noen bra tips til "drived"-maling?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)