fredag 12. august 2011

En helg for deg, en helg for meg!


Det er ingen ting som å gå inn på følgerlisten sin
på en fredag og lese alle koselige innleggene.
Noen om interiør, noen om hverdagsliv og ganske mange om helgen.
Er det noe vi setter pris på, så er det blandt annet helg!
Jeg har kjøpt inn godis for helgen, og håper tv'en har noen filmer å by på.
Jeg skal vel også prøve å shine huset litt for det fikk jeg ikke gjort i går...
Torsdags-shinings her i huset nemlig...men denne uken blir det lørdags-shinings isteden.
Noen nye interiør-ting har også funnet sin plass...eller finner sin plass i løpet av helgen...;)

Jessica og jeg skal tilbringe fredagskvelden hjemme med hundene,
mens Even er på en etterlengtet konsert i Oslo.
(fikk billett i gave av meg på 4-årsdagen vår!)

Helgen er her! Nyt den!
Plutselig er den over igjen....

3 kommentarer:

  1. God helg til dere og ♥
    Herlig bilde, med godis og baby - kan ikke bli bedre;))

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så fin header din var! :) GOD helg til deg! Kos deg med lille tulla og godisen!

    SvarSlett
  3. God helg søta! Det ser ut som du kan å nyte livet.. hihi!

    Ønsker deg en finfin helg!
    klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)