onsdag 20. juli 2011

Kosedag ble lykkedag!


Etter en slitsom, men veldig koselig lørdag begynte riene for fullt....(satt faktisk og skrev  forrige innlegg med rier....;) "Nå er jeg klar for å komme til verden mamma og pappa!"
Ingen tvil her i gården.

Søndag 17.07.20011 kl.12.29, 24 timer etter første rie, kom vår vakre Jessica til verden
og hjelpe meg for en følelse å få henne på brystet.
Har alltid lurt på hvordan den følelsen er, og nå vet jeg jo det:)
Og allerede da kjente jeg at denne lille jenta ville eie hjertet mitt så lenge jeg lever.
Å bli mamma må være det aller største som har skjedd i livet mitt,
det kan ikke sammenlignes med noe annet!
Det å ha en så stor støtte i Even også, under hele fødselen var utrolig betryggene.
Han var der fra begynnelse til slutt og er nå verdens mest omsorgsfulle pappa:)
Utrolig flott å se på!
Nå gleder vi oss til å begynne vårt nye liv sammen!




14 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med den vakre lille prinsessa:) Godt å høre at alt står bra til med mor og barn..Kos dere i dagene fremover alle tre:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så utrolig mye med en helt nydelig lita jente!!
    Kos deg masse fremover.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med nydelige lille Jessica. Nyt tiden fremover. Den er bare helt fantastisk :-)

    SvarSlett
  4. Fantastisk, grattis med det største på jord!

    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye NOK EN GANG, Jannicke♥
    Hun er absolutt HELT nydelig!!

    Kos dere masse i tiden som kommer,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  6. Hei!

    For ei herlig datter dere har fått! Gratulerer SÅ mye. Ta vare på den første tiden. Og så fint navn hun har fått!

    Klem Siri

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse m den skjønne prinessa!!
    Det å få babyen på brystet er bare et så stort og deilig øyeblikk.
    Nyt denne tida og kos dere som foreldre!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  8. Gratulerer med lille tulla! Nydelig var henne! kos dere masse!:) klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med en nydelig prinsesse:)
    Nyt tiden og kos dere:)

    Klem Rita

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye til dere begge med ei nydelig jente!
    Kose dere masse, tiden går fort. Tvillingene er alt 5 uker. Blir koselig å trille etterhvert :) hilsen jeanethe

    SvarSlett
  11. Gratulerer kjempemasse! Ja det er virkelig en fantastisk følelse å få et barn, og som tobarnsmor får eg tårer i augene og klump i halsen av det du skriver :) Kos dere kjempemasse framover!!!!

    SvarSlett
  12. Så nydelig hun var, gratulerer så mye :)
    Kos dere masse og nyt tiden godt :)

    Ønsker deg ei fin helg og ei koselig tid framover
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  13. Gratulerer så masse med den nydelige jenta!!!
    Fint navn hun har fått! Lykke til videre og kos dere masse i tiden fremover:)
    Klem

    SvarSlett
  14. Gratulerer!! Noe så nydelig ei lita jente :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)