tirsdag 26. juli 2011

Kontraster i hverdagen...

Jeg må si jeg har syns det har vært litt vanskelig å dele min egen lykke når all denne onskapen spredde seg på fredag. Helgen har vært preget av å se på nyhetene og babystell og kos for min del...For en kontrast! Jeg har nå fokus på det vakreste i verden, men likevel går tankene mine til alle som opplevde denne tragedien. Både eksplosjonen, de overlevende og omkomne på Utøya og ikke minst de etterlatte.
Det å se rosetoget på tv i går gjorde meg blank i øynene. Ikke så mange er samlet i Oslo sentrum på 17-mai engang, og det sier vel sitt! For ett land vi er og for ett folk!

Vi skal tilbringe resten av uken på hytta med familien.
Blir godt og komme seg litt bort og nyte litt sommer.

Lille skjønnheten våres Jessica.
Utrolig heldig er vi!


5 kommentarer:

  1. Nei men.. er det mulig å være såååå søt!!!?
    Gratulerer så mye!

    Klem fra Silje

    SvarSlett
  2. Sånn en fin liten frøken :)
    Og tuuuusen takk for fin pakke som dumpet ned i postkassen min i dag, de er allerede i bruk på kjøkkenet!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye :)
    Søteste lille prinsessa jeg har sett, helt nydelig. Så skjønner at dere er stolte
    kos dere masse:)
    klem

    SvarSlett
  4. Har dere lagd det der?! Hun er jo sååå vakker! Hellandussen :)

    Jeg ønsker deg og dine en herlig kveld.

    På Nesåsen er det sol og rene sommeren, vi skal ut i skogen og plukke bringebær etterpå *KOS*

    Varme klemmer!
    Maia

    SvarSlett
  5. Det er lov til å føle på sin egen lykke. Det vil jo ikke si at en ikke føler med alle de pårørende. En helt forferdelig tragedie det som har skjedd, og jeg har grått mange ganger i løpet av disse dagene. Det får meg til å verdsette mine kjære enda mer for tenk hvor skjørt livet er. Kos deg med vakre lille Jessica, og nyt livet som småbarnsforeldre. Jeg gleder meg til det min tur.
    Klem fra meg!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)