mandag 30. mai 2011

Jeg er forelsket.....


....i disse nydelige koppene fra Lot's Living! De er store, flotte og har en glans som er til å spise opp!
Service har også andre flotte kopper i forskjellige str og boller som jeg har forelsket meg i..også ett stettfat...elsk!
Usikker på om jeg ønsker meg lyseblå, brun eller hvit...men en lyseblå kopp av typen på bilde, skal jeg ihvertfall ha:)
Disse fant jeg hos Traktøren....Ble ingen med hjem denne gang, men service settes definitift på ønskelisten imens...

Noen som har erfaring med dette service?

Jannicke

3 kommentarer:

  1. Jeg har ingen erfaringer, men jeg syns det var lekkert!

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Nyyyyydelige! Elsker slike store kopper♥

    SvarSlett
  3. Flotte kopper :) :)
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)