torsdag 28. april 2011

Premien fra Lille Himmel

I dag har jeg hentet premien jeg vant på Lille Himmel sin blogg.
Premien var fullspekket av mye "godis".
Pukka te Refresh
Eos shave cream
Eos hand and bodylotion
Eos lip balm tangerine
Eos lip balm summer fruit
Grått armbånd med hvite prikker fra Tokyo Jane

Lip balm'ene og bodylotionen er allerede prøvd, og må si jeg likte resultatet:)

I morgen er det 3D ultralyd på "tapetet"...og vi gleder oss til å se tulla våres igjen:)
Og ikke minst helg!!!

Ha en fin kveld!

Jannicke


4 kommentarer:

  1. tonestromberg@hotmail.com28 april, 2011 12:35

    <3 Heldiggrisen <3 Lykke til på ultralyd i morgen også <3

    SvarSlett
  2. Hei du!
    Så heldig du er! Herlig pakke du har vunnet :-)

    Kos deg på Ultralyd i morgen!
    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Tenker dere gleder dere til ultralyd ja. Husker den opplevelsen var helt fantastik. Tenk å kunne se den lille herligheten gjennom magen. Får håpe han gjør noen skikkelig sprell og ligger godt så dere får gode bilder.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei snuppa,
    Så heldig du er - så fin premie :)

    Kos dere på 3d ultralyd!
    Klem Jatte♥

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)