søndag 3. april 2011

Magebilder fra uke 25

Da var vi kommet inn i uke 25, og tiden går....dette bildet er tatt 3 dager inn i uke 25... 
Magen vokser sakte men sikkert og frøkna sparker som bare det:)


 Klarer fortsatt ikke vende meg tanken til at en liten frøken ligger inni her...Utrolig rart å tenke på, enda jeg kjenner spark eller bevegelse hver eneste time!
Vi ønsker å ha en 3d/4d ultralyd om ikke så altfor lenge, noen anbefaler i uke 24, andre i uke 28.
Jeg skal på vanlig kontroll med ultralyd 19.april (uke 28) så hadde vært greit med litt før...
...så fort som mulig egentlig;)
Da lurer jeg jo litt på om andre har tatt 3D/4D ultralyd i nærheten av Oslo/Akerhus?
Har du det, tar jeg gjerne i mot tips:)

Jeg nyter virkelig hvert sekund av det å være gravid!
Og har aldri fått så mange flotte komplimenter av fremmede før! Her om dagen stod jeg i butikk-kø og handlet noen søte kjoler, da en fremmed dame tittet på meg og sa: "Jøss, jeg trodde ikke du var gravid, men det er du jo! Gud, så flott du er!" Jeg tror jeg ble sprutrød i ansiktet, men takket for komplimentet og syns det selvfølgelig var utrolig hyggelig:)

Og på torsdag da jeg skulle parkere hos Lene på suprise-babyshower, og jeg hadde to "guttevalper" på ca 10-12 år som plystret etter meg....de kom bak meg og så meg ikke forfra, hadde nok fått bakoversveis hvis de hadde sett magen;) hehe;)
Jannicke

8 kommentarer:

  1. Så herlig!!
    Ønsker masse lykke til videre ;))
    Klemmer Anki

    SvarSlett
  2. Så fin du er! :)

    Ha en flott søndag du også. :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig gravid kvinne, kan skjønne at småguta plystrer etter deg! :) Du ser ut til å være flink til å kle deg også, og det legger folk merke til. Det er ingenting som er bedre enn å gå gravid, når man får være frisk&rask. En fin søndag ønskes deg, gleder meg til å gå på oppdagelsesferd i bloggen din! :) Klem

    SvarSlett
  4. Kjempe flott. Jeg syns også det var helt fantastisk å være gravid. Sepnnende og ikke minst veldig underlig. Har 3 jenter jeg. Tok 3D på Asker og Bærum sykehus siden jeg var over 40 med hun yngste. helt magisk.
    Lykke til videre.
    Ha en strålende søndag.
    :)

    SvarSlett
  5. Så nydelig baby mage :) fin blogg også;)

    Klem Gamletingretten:)

    SvarSlett
  6. Så fin du er Jannicke!! = )

    Jeg tok 3d på lysaker. Veldig hyggelig mann som driver der =)
    Men anbefaler deg og ikke ta det for sent , vi var litt sent ute og er vanskeligere å få se de ordentlig om de er blitt for store inni magen! = )

    SvarSlett
  7. Hei!! Så skjønn blogg du har, lagt meg til som følger!

    Ja, det å være gravid er bare noe helt spesielt. Så gøy at dere venter ei prinsesse. Jeg har selv 2 prinsesser, og minsta blir 1 år i morra(ho andre blir 4 år i sommer).

    Nyt graviditeten og alle deilig spark. Blir koselig å følge deg!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  8. Hei på deg!
    Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på innlegget Nib hadde laget hjemme hos meg :-)
    Flott bidrag du har til Nib´s konkurranse også..
    Lykke til i konkurransen!
    Vh Connie

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)