fredag 25. mars 2011

Tid og rom...

 For noen dager siden kom denne lille praktiske saken i postkassen....
Bestilte den gjennom personligalmanacka.




Jeg har dekorert forsiden med Dymo-tekst...og syns det ble sååå fint!
Jeg hadde en nesten lik fra samme sted i fjor også, men denne gangen ville jeg ha en litt mindre verson og prøvde denne str. Er veldig fornøyd og den kommer til å komme godt med i mine ting framover...Legetimer, jordmor og andre viktige avtaler.




Inni har jeg valgt en linjal for å finne "denne uken" raskt og enkelt.
Planleggeren kan velges på flere språk og i mange farger. 3 forskjellige str kan du også velge mellom:) Dette er den minste...akkurat passe for meg:)

Ha en fin dag!

Jannicke

3 kommentarer:

  1. Så utrolig søt den var =)
    Utrolig prktisk da, kunne trengt en slik selv glemmer jo ting fortere enn det er avtalt nesten ;P hehe
    Ha en riktig god helg i fin været <3
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for Koselig hilsen fra deg på min blogg :-)
    La meg til som følger på din fine blogg.
    God Helg.
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  3. SÅ fin! Ble dritkult med de tekstene på ;)

    Ha en god helg, søta!
    Klem Jatte♥

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)