tirsdag 29. mars 2011

Forberedelser....

Tiden går og magen "vår" vokser. Jeg syns det er godt at ventetiden er "lang" i den forstand at det er 9 mnd å vente..men likevel går tiden fort, så greit å begynne forberedelsene tidlig. Jeg skal innrømme at vi begynte faktisk smått allerede i uke 12...Da var vi på våres første ultralyd og alt ble mer virkelig:)
Jeg har handlet inn en del tøy som jeg aldri blir lei av å se på....;)
Barnevogn og bilsete er bestillt og skal hentes i slutten av april...og gjett om vi gleder oss!
Vi har også kjøpt inn seng, kommode stil tøy og div, stellematte og en kjempegodstol med en puff!
Så småting som skinnfell, badebalje m/tilbehør, gardiner, reiseseng, sengekant, handklær, vaskekluter og gulpekluter:) Mangler fortsatt noen ting, men har jo enda litt tid igjen å handle på:)

Jeg koser meg virkelig i denne graviditeten og syns hvert eneste spark eller bevegelse "innenfra" er herlig! Vet ikke hvordan det kan beskrives, det må bare føles! Og det at man vet at det er en liten inni der er jo bare ekstra herlig! Vi er utrolig takknemlig!

Så har man jo alle følger med denne graviditeten som alle og en hver kan syns og mene noe om, men det er virkelig kun den ene som er gravid som vet å føle noe av dette selv. Jeg har en utrolig god og snill samboer som tar utrolig godt vare på meg! Ikke minst resten av familien min også. Så tusen takk for gode råd og hjelp fra dere alle:) Til å med mine kollegaer er vidundelige! Jeg er en som gjerne ikke skal være til "bry" for andre og gjør mer enn jeg egentlig klarer. Dette ender som regel med "ris til egen bak" ;)

Ha en fortsatt fin tirsdagkveld!

Jannicke

7 kommentarer:

  1. Hærlige tekst på tuttene :)
    Delta gjærne på Give Awayen min :D

    SvarSlett
  2. Så koselig med alle forberedelsene under graviditet :) Tiden går både fort og sakte på en gang, hihi.

    Det er dessverre sånn at tyvene blir bare frekkere og frekkere! Og de fleste slipper unna :/

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hyggelig kommentar hos meg:)
    Hunden er en liten PomChi som de så fint kalles:)

    Ha en fin dag!

    Klem
    Merete

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så fin blogg du har!Hyggelig at du er med på giveawayen min :)
    La meg til som følger jeg.
    Ha en fin kveld!
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Bra at du koser deg i ventetiden! Kjempekule smokker =)

    SvarSlett
  6. Hei på deg!

    Så skjønne smokker;) herlig når lille bebisen skal bruke dem♥

    Har en award til deg hos meg, søta!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  7. Kjenner godt til uttrykket "ris til egen bak"..jeg tok også på meg altfor mye jobb og stress under graviditeten..men men, det gikk jo bra det også! Så mitt tips,vær flink og lytt til kroppen ;)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)