onsdag 26. januar 2011

Hva har du "dilla" på?

Jeg har, som sikkert mange andre, "dilla" på ett eller annet;)...ganske mye egentlig for har "dilla" på sjerf/sjal, vesker, jakker, sko og klær sjenerelt.


Her om dagen gikk jeg amok i sjerf/sjal/hals stativet i tre butikker;)
Disse er utrolig deilig å ha, fine er de også;)
Jeg fant hele 5 stk;)

                                    Hals                                  
Sjal m/blonster og hvite blonde

                                  Hals                                 
 Leopardsjal med blonder...I like!

Fargen på denne halsen kommer virkelig ikke frem på dette bildet, men er en slags mørk ferskenfarge som er utrolig fin!

Har dere noe dere har "dilla" på?
Nå er jeg spent;)


Ps: "prosjektet" jeg startet på er snart ferdig! Dette satte også i gang en annen ide' jeg lenge har tenkt på. Følg med så får du se...;) 
Ønsker dere en riktig fin kveld!
Jannicke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)